duminică, 4 septembrie 2011

Mister Gay Galati-Braila un subiect controversat...(PROTEST UNEI HOTARARI LUATE )


Un membru al echipei radio facea pana ieri parte din echipa PSI GALATI BRAILA, dar din motive necunosute,  dragul nostru coordonator pe Galati-Braila a decis ca Gabitza alias Dj  FENO SA FIE ELIMINATA DIN MOTIVUL CONCURSULUI   „MR  GAY GALATI BRAILA” . Poate unii din voi nu inteleg dar  va explicam ca acum o luna si ceva sa organizat cunoscutul concurs realizat de echipa Radio G one iar dupa ce se terminat concursul, au aparut pe un site ( darkq .net) poze cu coordonatorul si castigatorul concursului Mr gay Galati-Braila, astfel sa ajuns la amenitari ca se dau in judecata cele  doua parti presupuse Gabitza (DJ. Feno) si coordonatorul GL-BR si de aici a inceput un alt scandal pe un alt site gaygossipar .(da click pe gaygossipar si afla intreaga poveste )
Poze „deocheate” , pozele cu bucluc sunt miezul problemei dintre o asociatie de profil si organizatorii concursului Mister Gay  Galati-Braila pana cand s-a decis.....afara cu cea care a provocat scandalul, pentru ca este un Pericol Public si trebuie eliminat. CINE E PENTRU?
Fara intebari, fara explicatii si fara a se tine cont de ceea ce a facut aceasta persoana pana in acest moment in cadrul Asocitiei de profil, s-a luat hotararea de a renunta la ea doar de dragul unor prejudecati si orgolii nestapanite.  Uneori sunt mai multe motive de a renunta la serviciile unei persoane dar in cazul de fata s-a ajuns la eliminare doar pentru un lucru pentru care nu a existat comunicare si nici dorinta de colaborare. 
As vrea sa inteleg cum de atata timp cat cineva e pus in a coordona o asociatie si da gres in comunicarea cu cei din „echipa” poate sa mai ramana pe acest post? Undeva se greseste si  nu cred ca va  ajunge mesajul acolo unde trebuie.  
Asa ca o parte din echipa Radio G one decide sa faca un protest,   cu un mesaj scurt mesaj si bineinteles la protest sa aliat si Dj GEO.  Purtand pe tricourile lor doua mesaje  : „VREI SA FI ELIMINAT ??? NU FACETI CA GABITZA (DJ FENO)” iar cel de al doilea mesaj, fiind purtat de  Gabitza    „FERITI !!! PERICOL PUBLIC ’’ de aici va las pe voi sa comentati si sa analizati daca este corect  ce sa intamplat?
Inteleg ca cel pus in fruntea unei asociatii este sensibil, dar nu tebuie sa transmita si celorlalti sentimentul ca el e singurul impotriva tuturor si nu asa creezi o echipa ferma pe pozitie.
Treburile astea trebuiesc schimbate.

31 de comentarii:

  1. mda, asteptam sa treaca o luna ca scandalul sa se termine , acum vom provoca altul, altceva mai bun oare putem face?,sunt atatea lucruri de pus la punt in comunitate incat scandalurile ar trebui sa fie ultimul, dar vad ca asta ne preocupa, am avut si eu cateva initiative de a face bine comunitatii si nu au fost de acord multi dar nu am protestat si mi-am vazut de treaba, pe scurt gabitza noi nu putem sa facem proteste atat timp cat suntem din afara , eu inteleg dar intelege si tu, pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. protestu acesta este pt ca nu a dat motiv intemeiat sa o scoata afra pe gabitza nu e vb ca noi cei de la radio a facut si o sa mai facem de acum incolo

    RăspundețiȘtergere
  3. BRAVO GABITZA , VA SUSTIN SI EU MULT NOROC IN CE FACETI

    RăspundețiȘtergere
  4. pacat ca nu am fost si eu sa ma bag si eu rusine coordonatorului gl br huuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  5. nu trebuie sa fie eliminata doamna gabitza deoarce dansa are cap si minte si gandeste si poate face multe lucruri in comunitatea asta eu nu o cunosc destul de bine dar am vazut la dansa k are pontential...... fatza de coordonatarul ala care nu face nimik ala trebuie schimbat k face umbra degeaba parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  6. perfecta dreptate ai dragul meu anonim. asta nici nu e in stare sa faca ceva pentru comunitate , dan candria sa vazut ca a facut ceva , dar asta doarme si da afar din echipa vai ce hal a ajuns e persoana publica daca se da coordonator pe galati

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest pseudo-concurs a generat, cum este și "normal" pentru o anume șleahtă de comunitari, în circ și panaramă. Propun ca cele două părți beligerante să ocupe locurile de la masa tratativelor și să ofere întregii comunități un adevărat model de reconciliere (pentru că se poate). Să lăsăm orgoliile, protestele de natură occidentală și ambițiile personale undeva în urmă ! United we stand, Divided we fall.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna tuturor! Am citit cu atentie acest subiect controversat si sincer in primul rand vreau sa felicit echipa Radio G one pentru contributia adusa comunitatii LGBT din Galati si Braila,iar in al doilea rand incerc sa inteleg ce rol joaca acest coordonator pe Galati,respectiv Braila.Nu acuz conducerea PSI Romania pt alegerea facuta,dar consider ,ca trebuie luate anumite masuri in priviinta aceasta .Am tot respectul pt aceasta echipa de la radio si nu o spun doar pt ca asi fi de partea lor,ci pt ca sa vazut munca lor. In incheiere vreau sa trag un semnal de alarma PSI-ului...VA ROG ANALIZATI CLAR SI CINSTIT MUNCA COORDONATORIILOR!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna in primul rand vreau sa o felicit pe Gabitza pentru initiativele luate si ptr proiectele facute atat in Galati cat si in Braila.Desi este o pers hetero sa implicat enorm de mult in comunitatea LGBT si nu mi se pare normal ca un bolovan caci astfel nu il pot numi pe asa zisul Domn Bogdan care nu face practic nimic ptr comunitatea Galati-Braila si care ocupa un post doar de dragul de al ocupa.Dar se vor lua masuri drastice cat mai curand posibil.Mult succes Gabitza si nu te lasa doborata de un now name tu continuati proiectele si nu te lasa doborata esti o fire puternica si sigura pe tine si asa sa fi mereu iar acest Bogdan stia f bn caci in acel local se fotografiaza de ce draq sa fotografiat daca nu vroia sa ii fie distrusa"imaginea" care imagine nu stiu ca eu nici macar nu am auzit de el decat ca este un super fitos unul cu nasul pe sus care are niste basini in cap de si le matura cu prajina scuzati-mi expresiile dar eu asta am auzit despre el si pana nu va dovedi contrariul imi susutin opinia

    RăspundețiȘtergere
  10. Lasa ca asa ne trebuie, cat a fost Dan coordonator nu am stiut sa apreciem actiunile si implicarea in zecile de campanii publice...Incerca asa cum putea sa rezolve cat mai multe probleme din interiorul comunitatii...am fost prezent cand a sustinut in fata Ministrului Educatiei si a altor reprezentanti a peste 14 ONG-uri prezente la conferita, scaderea gradului de discriminare si importanta integrarii persoanelor gay in societate. Asa ne trebuie....

    RăspundețiȘtergere
  11. am urmarit toate actiunile noului coordonator si nu imi place deloc ce se intampla....ma voi gandi bine si poate pe viitor vom face un parteneriat si impreuna vom reconstrui comunitatea.

    RăspundețiȘtergere
  12. CU NOU COORDONATOR BARFA E IN FLOARE EL MAI MULT DA APA LA MOARA DE CAT SA FACA CEVA EU ZIC SA IA CINEVA LOCU LUI CA E NASPA ASA NOROC DE CEI DE LA RADIO OOO RUSINE SA FIE CELOR CE NU SCRIU CE FEL ESTE COORDONATORU BOGDAN CINE IL STIE BINE INTELES VA SALUT LAURENTIU

    RăspundețiȘtergere
  13. ca sa inteleaga lumea gabita nu a fost data afara ca asa am vrut eu, sa votat in cadrul unei sedinte eliminarea ei din randul voluntarilor, si votul a fost unanim(eu nici nu ma votat). motivul este intradevar cele 2 poze, dar, in una din poze erau persoane care au facut sacrificii destul de mari ca orientarea lor sexuala sa ramana ascunsa. si uite ca dintr-o greseala au ajuns pe net si asociate cu un eveniment al cominuitatii lgbt. intradevar nu s-a specificat ca nu se fac poze in club, dar problema e ca dupa ce intr-un final am reusit sa scos acele poze, ele au revenit si asta datorita lui gabita care si-a dat acordul sa fie repostate pe site. dar sa nu credeti ca nu s-a vrut o rezolvare pe cale amiabila a problemei si s-a discutat cu gabita si cu alti organizatori ai acestui eveniment(am conversatiile telefonice inregistrate, si mailurile)dar degeaba ca dupa parerea lui gabita nu ar trebui sa iesim in strada si sa tipam in gura mare suntem gay si ca nu ne este rusine( intradevar nu ne este rusine cu orientarea noastra dar coming out il facem cand consideram noi ca ne e bine). deci, daca gabita nu poate respecta un simplu drept acela de a pastra identitatea sexuala fata de familie, prieteni colegi de munca, al unor persoane din comunitate cum poate "lupta" ea pentru drepturile nostre.

    RăspundețiȘtergere
  14. DREPTUL LA REPLICA:
    PRIETENI,ACTIINILE MELE IN CADRUL COMUNITATII LGBT AU AVUT DOAR INTENTII CONSTRUCTIVE.ATAT EU CAT SI GEO AM DORIT PRIN CEEA CE AM INTREPRINS SA APROPIEM MEMBRII COMUNITATII PRIN ANTRENAREA LOR IN DIVERSE ACTIUNI CARE MAI DE CARE MAI ATRACTIVE. NICI O SECUNDA NU M-AM GANDIT CA POSTAREA UNEI FOTOGRAFII BANALE, FARA TENTA DE DISCREDITARE, VA STARNI ATATEA CONTROVERSE SI VA ISCA SCANDALURI. SE PARE CA UNEORI ORGALIILE PERSONALE INVING RATIUNEA SI NE FAC SA REACTIONAM POATE CONTRAR CARACTERULUI SI DORINTELOR NOASTRE. PE ACEASTA CALE, AVAND IN VEDERE CA CEL MAI INTELEPT CEDEAZA, IMI CER SCUZE CA SA AJUNS LA ACEASTA FURTUNA INTR-UN PAHAR CU APA SI CRED CA A SOSIT TIMPUL SA NE VEDEM FIECARE MAI DEPARTE DE ACTIUNELE IN CARE SUNTEM IMPLICATI, FARA PREJUDECATI SI DUSMANII SI SA NU UITAM CA PANA LA URMA SCOPUL NOSTRU ESTE DE A ARATA LUMII O ALTA FATA A COMUNITATII LGBT. HAIDETI SA NU MAI JIGNIM PE NIMENI PENTRU CA FIECARE FACE CEEA CE POATE SI CUM POATE.
    PROFIT DE ACESTA OCAZIE SA VA INVIT SA VA ALATURATI NOUA, CA SI RADIO SI SA PARTICIPAM IN NUMAR CAT MAI MARE PE 24 SEPTEMBRIE 2011 LA CAMPANIA NATIONALA DE CURATENIE PENTRU O ZI. HAIDETI SA CONTRIBUIM SI NOI IN A TRAI INTR=O TARA MAI CURATA. DORESC MULT SUCCES TUTUROR SI NU UITATI SA ASCULTATI RADIO G ONE CARE VA ESTE ALATURI 24 DE ORE DIN 24.

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga gabitza tu stii ca am tot respectul pentru tine dar...voi ce faceti acum? NU vad normal ca cineva din afara orasului sa faca comentarii ce se face in GALATI SI CE NU SE FACE.Cum as putea eu sa critic de ex coordonatorul de ARAD atit timp cit nu sunt acolo sa vad ce face si cum face.Tu stii prea bine ca adevarul e undeva la mijloc si ca ce a facut vechiul coordonator ..ce face actualul coordonator...din punctul meu de vedere se vedea altfel nu vreau sa dau amanunte nu vreau sa fac birfa.Noi doi parca vorbisem ceva dar...offff stii ce ma deranjeaza cel mai mult?vin de undeva din afara si critica comunitatea din Galati fara a privi in ograda lor ,asa cum noi cei din Galati am fost jigniti si de unii din bucuresti si din constanta....oare cu ce sunt EU vinovat sa fii jignit pentru neintelegerile voastre.
    EU va doresc mult succes cu acest site si totusi hai sa fim putin mai toleranti si sa ne spalam rufele in familie.

    RăspundețiȘtergere
  16. daca tot spuneti atat de dreptul la replica postati toate comentariile, nu doar cele care va slavesc pe voi.

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim , draga asa se intampla aici , se posteaza ce comentariu le convine... asa ca laso balta

    RăspundețiȘtergere
  18. rusine sa va fie de ce nu postati toate comentarile . le postati doar pe care vreti voi si care credeti ca sunt buna pentru articolu vostru de 2 bani , dragi mei trezirea la realitate , nu postati doar ce vreti .

    RăspundețiȘtergere
  19. dragii nostri anonimi. va aducem la cunostinta ca pe acest blog comentariile se posteaza in totalitate automat, nu necesita aprobare. asa ca fiti mai atenti la procedura de postare.

    RăspundețiȘtergere
  20. ok se posteaza automat , dar automat le stergi si tu pe cele care nuti convine.RUSINE SA VA FIE

    RăspundețiȘtergere
  21. dragul nostru anonim. iti aduc la cunostinta ca pe acest blog se posteaza toate comentariile. rusine noua nu are de ce sa ne fie, rusinea iti apartine ca nu iti pui numele si te dai anonim dar e alegerea ta.

    RăspundețiȘtergere
  22. am stat cu cei de la radio g one gabitza si geo, am urmarit atent in tot ceea ce fac ei pentru comunitatea lgbt.au tras si inca trag f mult.nu e corect ceea ce se intampla inpotriva lor.inca se zbat sa arete intregi tari.mult suces in tot ceea ce faceti pt noi cei din comunitatea lgbt.cu stima si tot respectul mitza cluj

    RăspundețiȘtergere
  23. Sa mor eu de nu incepeti sa deveniti chiar penibili , draga mea gabita nu va mai bagat nimeni in seama cam de mult sa uitat de radio g one . Eu cred ca aici trebuie sa dezbatem un subiect , nu cred ca este nevoie sa ne amintesti de acel radio sau ce o fi ca nu cred ca este radio nici daca imi tai ceva ... Eu cred ca voi suferiti de bagare in seama si nu de acel articol sau de psi .

    RăspundețiȘtergere
  24. nu sufera mai mihai . eu cred ca voi suferiti de bautura ai frate lasa astea la oparte si vedetiva de treaba ca sincer eu nu am auzit nimic de bogdan in galati de cand e coordonator , plus ca vine in club si nu saluta mai pe nimeni si daca ai observat la gaitza sare totii si o pupa si saluta pe totii ai ca tu esti iubitu lui bogdan de asta ti cu el asa ca.... va pup pe totii de aici cu stima florin gl

    RăspundețiȘtergere
  25. Gabitza stii ca te apreciez mult pentru ceea ce faci , chiar daca nu mai esti in psi sa nu crezi ca noi uitam ce ai facut pentru comunitate ,lasa astea la o parte si incepe cu dreptul de jos .. Kiss Dulce de la NICO

    RăspundețiȘtergere
  26. M-am abtinut mult sa comentez si poate era mai bine sa o fac dar diversitatea comentariilor de aici ma scoate din sarite si uite ca am sa zic cateva lucruri:
    1- Can Can Gay s-a grabit in a scrie acest articol destul de mult.Fiecare are dreptul la replica insa inainte de a o da trebuie gandita si nu aruncata pe un blog asa la nervi sau suparare.
    2- Coordonatorul din punctul meu de vedere nu a procedat deloc corect indiferent care era motivul eliminarii voluntarului. Nu asa se face o eliminare indiferent cine ce si cum a votat pentru ca ma indoiesc ca a fost cineva impotriva.
    3- Bunelu are prefecta dreptate referitor la cei din afara ce comenteaza despre comunitatea de aici. Cu siguranta multi au anumite frustrari si vorbesc in necunostinta de cauza sau pur si simplu confunda individualismul cu notiunea de grup.
    4- Sunt si vor fi mereu lucruri de facut mult mai bune in comunitate decat ce se face. Cand o sa invatam sa lasam orgoliile unor functii care desi sunt platite sunt egale cu zero sau unele care exista doar asa e dragul ierarhizarii oamenilor de pe chat , radio sau alte nebunii de profil, cand o sa incercam cu adevarat sa ne tem[peram pe noi cei din comunitate si vom invata sa rostim cuvinte ca " multumesc. iartama, pardon, hai sa incercam sa...etc" atunci sa avem pretentii. Pana atunci e mai bine sa ne abtinem de la comentarii si presupuneri. Nu sunt mandru deloc de ceea ce se intampla si de toata balacareala din aceasta lume dar cred ca exista si oameni si poate de aceea incerc si vreau sa merg mai departe sa cred ca poate intr-o zi ne vom numi intradevar COMUNITATE.
    Asadar dreptul la replica trebuie dat dragul meu Bogdan oricat de coordonator ai fi tu sau altcineva si dat in fata tuturor, pentru ca nu asa se elimina un membru, cu atat mai mult un VOLUNTAR ce se presupune ca face o munca absolut benevola si gratuita, iar voi Gabita si Geo si cine mai scrie pe can can sau cei care dau replici e bine sa nu va grabiti pentru ca altfel riscati sa fiti blamati aiurea sau pur si simplu gresit intelesi in intentia voastra reala.
    Cu respect ptr fiecare dintre voi,
    Cristian Mateciuc.

    RăspundețiȘtergere
  27. mda, frumos, barfa cat se poate de mult nimic care sa fie constructiv, ok iapub galati nu mai accepta astfel de manifestari in club, nu vreau sa imi stric afacerea pentru care am adus banutzi de acasa 3 luni, abia am reusit sa strang un numar de peste 60 persoane la party-urile organizate de mine ,nu puteti veni sa faceti ce vreti in club apoi sa trag eu ponoasele, deocamdata sunt sincer dezgustat de ceea ce se intampla, eu vorbesc numai de bine comunitatea galateana si voi de rau, gabitza asta e orasul nostru trebuie sa il sustinem , daca tu crezi ca asa vei strange cititori oferind berfa atunci sincer sunt de acord cu bogdan, urat din partea cancan gay ca posteaza mesajele celor din alte orase balacarind imaginea comunitatii, cititi dragilor ce frumos au scris cei de la amales.ro, ne ridica galatiul in slavi voi il denigrati.

    RăspundețiȘtergere
  28. DIN RESPECT PENTRU COMUNITATEA GALATEANA INAPUB ROAGA ELIMINAREA ARTICOLULUI DE PE BLOG

    RăspundețiȘtergere
  29. nu facem selectia comentariilor. eliminate sunt doar cele ce aduc injurii si au un limbaj ce contravine bunelor moravuri. ceea ce ne ceri tu inabub sa selectam comentariile inseamna discriminare iar noi nu facem asta.

    RăspundețiȘtergere
  30. ok, atunci , aruncati cu noroi in comunitate , vedeti cum faceti sa afle si cei din afara ca suntem niste lepre cei din galati, daca e bal atunci bal sa fie

    RăspundețiȘtergere
  31. Dea dreptul stanjenitor! Consider ca comenturile se pot lasa anonime sau semnate, uite din acest motiv am decis sa las si eu anonim. Mi se pare putin deplasat si, mai mult gaygossipar, ala de care vorbiti voi nu merge, insa problema mea este...

    Cum de reusiti sa rezistati?

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de comentat ?? comenteaza nu sta pe ganduri

schimb de likeuri