luni, 3 octombrie 2011

Anne Hathaway: "Unii dintre bărbaţii cu care m-am întâlnit sunt gay"

Anne Hathawy a acordat un interviu recent în care a recunoscut că unii dintre bărbaţii cu care s-a întâlnit sunt homosexuali, ba chiar că şi fratele ei face parte din această comunitate sexuală.


Dialogul dintre actriţă şi jurnalista Chelsea Handeler a fost relaxat, iar Anne a făcut declaraţii uimitoare.
Iată un scurt citat din mărturisirile actriţei publicate de "Interview"  
"Chelsea: Fratele tău este homosexual, nu-i aşa?
Anne: Da, fratele meu mai mare este gay.
Chelsea: Cred că şi fratele meu este gay, dar el nu vrea să recunoască acest lucru, încă.
Anne: Sunt convinsă că şi unii dintre bărbaţii care m-au curtat şi cu care am ieşit la întâlniri erau gay, dar nu au recunoscut asta. Cred că toţi am făcut asta la un moment dat", a declarat Anne Hathaway.


                                                        sursa: cancan.ro

                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de comentat ?? comenteaza nu sta pe ganduri

schimb de likeuri