marți, 18 octombrie 2011

Doru Iuga trimite din arest o scrisoare catre comunitatea gay din Romania


Doru Iuga trimite din arest o scrisoare catre comunitatea gay din Romania

Am primit o scrisoare de la Doru Iuga, care ne-a rugat sa o transmitem mai departe:
“Iti vine sa crezi in ce hal am putut ajunge? […] Iti vine sa crezi ca am fost terorizat de procuror sa dau in “gat” alti gay care fac una alta? […] Nevinovatia mea, onestitatea si integritatea mea sunt reale, incat nu am ce sa demonstrez. Am fost acuzat de pedofilie.
Nici o secunda nu am fost anchetat de asa ceva. Tot ce a facut Parchetul cu mine este un act de discriminare si homofobie fara precedent. Sunt arestat preventiv doar pentru ca sunt gay. Au motivat si in decizia Judecatoriei sector 2 si scrie clar negru pe alb in mandatul de arestare “In perioada iunie 2010 – iunie 2011, a intretinut relatii sexuale cu persoane de acelasi sex, tineri, printre care erau si minori” – pentru asta sunt arestat. La dosar exista doua declaratii a unor doi frati, cu care nu am facut sex niciodata. Pe unul dintre ei nici macar nu il cunosc. […] Nu au nici o proba contra mea. Nici o convorbire telefonica, nici macar localizare GPS, in perchezitia informatica nu au gasit nici macar un film. Nu au nici o proba. […]
Sunt convins ca si comunitatea este acum contra mea. Dar tot ce a aparut in presa este 100% fals. […] Incerc sa imi dau seama de la cine vine toata aceasta comanda!?! Pentru ca asta nu este o ancheta


                                                                    
                                                          sursa: totalgay.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de comentat ?? comenteaza nu sta pe ganduri

schimb de likeuri