miercuri, 26 octombrie 2011

Poveste de RADIO ! LA MULTI ANI RADIO G one





"Salutare dragi prieteni din studioul central Radio G one  de la  Galati ... Va multumesc tuturor celor care din 30 octombrie 2010  ati fost alaturi de mine cand mi-am reluat activitatea de radio, de data aceasta ca si fondator al postului de radio Haideti sa petrecem la o masa mare in ceas de sarbatoare sa va inveseliti cu sampanie si vin alaturi de muzica voastra de suflet !!! La Multi Ani si Sus Paharul pt. Radio G one ''  by Dj Geo


Personaje principale :

DJ GEO
DJ FENO
DJ KRIYS
DJ IONUT
DJ LOVE
DJ ADRIANO
DJ NICO
 DJ TENY
DJ BOGDAN
DJ VIK

Actiunea are loc in decursul unui anisor.
  INCEPUTUL POVESTII !

O zi de vineri frumoasa , calda si plina de bucurii , anunta venirea unui post de radio , ce avea sa aiba tot succesul garantat .
O voce calda v-a intamplinat cu :Buna dimineata , buna ziua , buna seara  Romani , oriunde v-ati afla ", atunci am stiut ca s-a nascut acest proiect frumos numit Radio G ONE
Pe 30 octombrie , acest post de radio , implineste un anisor.
Un an in care au fost si bune si rele.
Un an in care ne-am cunoscut mai bine , unii cu altii , si am putut sa avem incredere intai in noi insine si apoi in noi , ca si echipa.
Un an in care am avut parte de evenimente frumoase , dar si urate.
Un an in care muzica postului de radio G one  ,  a rasunat 24 ore din 24.
Un an in care am fost ascultati chiar de romanii din America , Spania , Italia , Belgia , facand in asa fel incat , acest post sa urce pe gama radiourilor online.
 Un an poate si cu certuri furtunoase , si cu impacari memorabile .
Un an in care noi , cei care facem parte din RADIO G one , v-am oferit sufletul si inima noastra , voua , celor care ati fost alaturi de noi , si indiferent cate radiouri sau chaturi s-au infiintat , voi ne-ati stat alaturi , si pentru asta ma inclin in fata voastra si va multumim.


Un an in care in echipa noastra , ne-au trecut multi moderatori pragul , pot enumera pe : ,  DJ GEO ,DJ FENO , DJ KRIYS , DJ IONUT ,DJ LOVE , DJ ADRIANO ,DJ NICO , DJ BOGDAN si celor care au fost pana la un momendat alaturi de noi
etc , si pentru asta le multumesc ca au ales sa modereze emisiuni la acest post de radio De-alungul acestui an s-au intamplat si evenimente memorabile chear daca suntem mai deosebiti , si asta ne face mai puternici, de la inceput , m-am dedicat  si am reusit sa fac un blog ptr  voi , un chat , chiar si un site  , tin sa mentionez , ca nu aveam site la inceput.
Controversat a mai fost si site-ul radio , dar sunt multe de povestit despre asta .
Pot sa spun doar ca imi doresc ca acest radio , sa ajunga printre radiourile favorite ale ascultatorilor din lume
De curand va incant si cu muzica de petrecere sau muzica anilor 80-90 si ma face bucuroasa , cand vad ca va place ceea ce difuzez .
A fost un an plin de bucurii si tristeti , dar cu voi , ascultatorii alaturi , ne-ati facut viata si munca mai usoara.
Alaturi de voi , am ras , am plans , am "dansat " pe chat , am schimbat o vorba si ne-am bucurat de viata si de muzica oferita .
Alaturi de voi , noi existam .
Daca voi ascultatorii nu ati fi existat , nici RADIO G ONE , nu ar fi existat .
MULTUMIM CA NE-ATI DAT OCAZIA , SA INTRAM IN CASELE VOASTRE , PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI SI V-ATI BUCURAT ALATURI DE NOI , ATI RAS , SAU ATI FOST TRISTI.
  Multumim ca 24 de ore din 24 , sunteti pe frecventa , si ca ascultati , dati dedicatii si sunteti cu noi.
La UN ANISOR , spun si eu LA MULTI ANI RADIO G ONE , si sa dea Dumnezeu sa fim mereu pe piata radiourilor.
POVESTEA DE RADIO...CONTINUA ! … la anu
           

Un comentariu:

  1. frumos , interesant, daca va doresc un calduros la multi ani poate e prea putin pt voi , daca va doresc o viata lunga ca cioara poate e prea mult, atunci nu imi ramane decat sa va spun inima buna.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de comentat ?? comenteaza nu sta pe ganduri

schimb de likeuri